Skåningen

Träning, livet och resor.

hej fredag!

Kategori:

 
God morgon mina vänner!
Jag har precis varit ute för att flytta bilen, riktigt jävla kallt men solen skiner så det gör inget!
om nu våren. jag saknar dig! komsi komsi
Jag har varit vaken sedan 7 för att vara redo för förmiddagsjobb men då blir det en lugn förmiddag, börjar jobba 12.30.
Jag borde dammsuga och moppa min lägenhet. Ska bara dricka en kopp kaffe först.......
 
Idag fyller världens bästa Nash år, kan inte förstå att han blir 30 år. Bästa brorsan.
Det var han och mins Ios chef Sinead som kom fram till på stranden sommaren 2011 och ville att jag skulle jobba för dom eftersom dom behövde en svensk tjej i dörren på deras bar.
Jag är glad att jag sa ja för Nash har blivit en bra vän och vår bigbrother som vi kallar honom.
Happy birthday to you babe.
 
Nathan jag och Nash
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: