Skåningen

Träning, livet och resor.

slutspel nästa!

Kategori: vardag

Jaha då är lottningen klar för årets damer i elitserien (handboll). Vi i H65 kom på 4e plats i serien vilket är sjukt imponerande eftersom vi i fjol fick kvala för att ens få stanna i elitserien. Vi är även vidare i kvartsfinal i euorpacupen. Vilket år brudar. Så jävla tungt att inte få kunna vara med på planen och delta med er JÄVLA KNÄÄÄ! men jag gör mitt bästa från läktaren.
Vi ska möta Skövde i första omgången av slutspelet. Bara att kötta på brudar så fixar ni/vi detta.
 
Jag skulle ha tränat med Claus igår men jag var med på tjejernas möte en stund tsm med vår psykolog och efter att tränarna hade delat ut positiv feedback till alla även mig så bröt jag ihop.
Det känns så konstigt att jag inte ska delta nästa år. Att inte spela handboll som jag har gjort i 19 år. Men att resa kommer bli suveränt, men just igår när vi satt där så kom alla känslor på en gång och jag bröt ihop. usch. Och när Claus såg mig sen så sa han, "du ska inte träna, gå ner och drick en kopp kaffe och ta de lugnt...." Det kanske var lika bra. Däremot så tog jag en bild igår.

Vad tycker ni om min form? Jag har en hel del kvar men jag tycker att jag är på god väg. Det återstår 75 dagar på min träningsresa.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Ser bra ut :) Handbollen finns kvar när du kommer hem igen! Om du kommer hem igen ;)

    2013-03-13 | 22:26:07

Kommentera inlägget här: