Skåningen

Träning, livet och resor.

lördag

Kategori: vardag

Igår hann jag med en hel del. Jag vakande upp tidigt, gick på stan och käkade lunch, åkte till jobbet, åkte och tränade sedan invigde vi stans nya bowlinghall.
 
När jag kom till träningen så hade Claus köpt ett mobilskydd till mig, ni vet ett sånt man sätter på armen som man kan ha när man tränar. Han har stört sig så sjukt mkt på att jag har haft mobilen i handen och hållt på att trixa med den inför varje ny övning, så jag tackade och tog emot. Har tänkt köpte ett själv men det är kanske inte de första man tänker på när man är och handlar.
Vi körde baksida, framsida och sidorna på axlarna igår.
Han tog lite bilder på mig, men gubben är sämst på att ta perfekta bilder.
Men han gör sitt bästa :P
 
Sedan var det dags för bowling i vår nya hall i stan.
Vår förra idrottshall brann ner för några år sedan så de har inte funnits någon ordentlig idrottshall eller bowling hall dom senaste åren men nu är det klart.
Super fin och fräsch bowling hall vi var ett kompisgång på 18 pers som bowlade. Vi höll på i 2h, dom andra drack och självklart spårade det till slut. Klot flog till höger och vänster på alla banor, övertramp hit och dit, men jag va nykter så dom vågade inte de sig på mig. haha
Men kul var det. =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: