Skåningen

Träning, livet och resor.

älskade vän.

Kategori:

Idag kom älskade Dempan upp till mig och hälsade på. Han har varit i Jordaninen och jobbar i 6 månade, han jobbar för Apollo. Han är bäst. Imorgon åker han till Turkiet på utbildning en vecka sedan hem om igen för att sedan åka till Teneriffa för att jobba 6 månader.
Men de är alltid lika underbart att träffa honom.

En annan underbaring har varit hemma i helgen också, min älskad Bettan.
Vi lagade super god mat igår och kollade mello. Snackade massa skit som vi alltid gör och pratade om sommaren. Längtar så sjukt mycket.
 
Imorse gjorde jag bakis frulle till 2 vänner som hade varit på 22 års gille igår, dom var rätt så slitna om man säger så. Svensk bakfylla är det värsta som finns så jag är glad att jag slapp de.
 
Dempan och jag i min soffa ikväll ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: