Skåningen

Träning, livet och resor.

slutspel delux!

Kategori: vardag

Både igår och idag har vi varit iväg med barnen som spenderar sitt påsklov på fritids i en scoutstuga. Super mysigt, och vi har haft tur med vädret. Även om det varit lite kallt ibland.
Vi har varit utomhus från 9.00-15.00 och jag kan ju lova er att jag är slut som artist nu.
Det tar på krafterna att vara ute.
 
Ikväll smäller det, H65's första slutspels match någonsin genom tiderna och det är kvartsfinal mot Skövde hemma i Höör 19.00 Fy fan vad jag hatar mitt knä just nu, det hade varit så kul att få delta.
Men jag kommer att sitta i min matchtröja på läktaren och skrika som en vilde och slå på trummorna!
HEJA HÖÖÖÖÖR!
 
Jag bjuder på några helt underbart vackra bilder från gårdagen ute i Råröd. Jag är lite stolt över hur bra bilderna blev!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: