Skåningen

Träning, livet och resor.

49

Kategori: vardag

Alltså jag är ju sämst, glömmer bort att blogga.
Men det händer inte så mycket som jag känner att jag vill dela med mig av.
Jag lovar er att jag ska bli bättre och speciellt när jag är ute och reser så ska jag göra mitt bästa för att uppdatera ofta så att ni  får veta vad som händer i mitt liv.
Jag tränar fortfarande på som en galning och det går bra, men jag har nu bestämt mig för att börja räkna kalorier så att jag kan tappa några få kilon så att jag blir nöjd med min kropp.
Det blir som en tävling mot sig själv när man räknar kalorier. Sjukt, Men det ska jag bara göra ett litet tag tills jag känner mig nöjd.
 
Idag är de bara 49 dagar tills jag beger mig till Ios och sen får vi se när jag återvänder hem. Jag vill ju resa men nu har jag fått ångest och vet inte om jag vill spela handboll istället.
Men de löser sig, jag åker till Ios och gör säsongen där sen får vi se om jag får mersmak eller om jag är trött på det livet.. =) Allt löser sig.
 
Ska iväg till gymmet om en stund, KÖTTA =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: