Skåningen

Träning, livet och resor.

Vinnare av Europa cupen.

Kategori: Allm�nt

En vecka har gått sedan vi kom hem från finalen i Paris. VI GJORDE DET! VI VANN!!
Hur jävla sjukt som helst och det börjar sjunka in nu. Men inte riktigt helt och hållet.
Det var en spännande och jämn match ( i slutet iaf) och det var inte förrän klockan hade stoppats och dom hade fått en extra sekund att spela som allt avgjordes. Deras Signate, 194 lång, sköt ett frikast och vår underbara Jannike Wiberg räddar bollen på ett magiskt men konstigt sätt som vi insåg att vi vunnit!
JISSES!

Jag hade kunnat på i Grekland nu men jag tog ett beslut att skippa att åka den 17e maj och vänta tills den 31e maj.
Brorsan fick det underbara beskedet att han äntligen ska få öppna sin restaurang i helgen som kommer, så jag stannar hemma och firar med honom plus att vi ska ha en brakar guldfest med laget.
Beslutet av att stanna hemma känns rätt bra, nu hinner jag umgås med alla vänner och min familj. Har inte haft så mycket tid övers för dom de senaste månaderna. Så det känns bra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: