Skåningen

Träning, livet och resor.

måndag

Kategori: vardag

Ja då var det måndag igen.
Helgen har varit trevlig.
I lördags kom Steffi och Kvant hit, vi snackade och drack lite vin, väldigt chill och skönt. Sen gick vi bara ner en runda på stan. Trevlig kväll.
Igår hade vi mys söndag och Dempan är hemma igen så han kom och joinade oss. Denna gången är han hemma en hel vecka. Yeaay.
 
Jag trodde att jag skulle jobba på skolan idag men icke, ställde klockan på 7 för att invänta sms från bemanningen och det kom 2 st. Men jag kände bara för att skita i det och ta en dag ledig. Fy fan vad gött.
Inte ofta jag gör såhär men idag kände jag för det. =) Busigt.
 
Det ska tydligen bli snökaos här nere i söder i natt, fy fan säger jag bara, jag vill inte ha mer jävla snö. Så sjukt trött på det. Ge mig vår och värme NU!!!
 
Bästa Dempan. Bilden är från igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: