Skåningen

Träning, livet och resor.

freeeedaaaag <3

Kategori:

Tänk att då var det fredag igen och jag börjar inte förrän halv 1. Underbart.
Hoppade ner i sängen kl 22,00 igår och vakande 8,30 idag. Känner mig härligt utvilad.
Jag hatar egentligen att börja halv 1, för jag kommer snart äta frukost, sen måste jag klämma in en lunch innan jobbet och de är stressigt.
Men jag kanske får går ner och käka en lunch på stan idag.
 
Idag har jag lite träningsvärk i bröstet, vi köttade på bra igår.
Fick lite positiv respons igår, en kille på gymmet som jag känner kom fram och berömde min kropp och att han ser stor skillnad, hans flickvän hade frågat honom " vem är den där tjejen som är så vältränad? De är Cilla hade han då svarat. Jävlar vad hon har snygga armar, så vill jag också se ut"  Tackar =)  Sen kom herrlagets tränare och sa, "sjukt vad biffig du har blivit, men det är snyggt, fortsätt så!" =)
 
Och det kan jag säga peppade mig till att köra på hårt igår, behövde den feedbacken =) Ny energi betyder att vi kör hårdare ikväll.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: