Skåningen

Träning, livet och resor.

bra bränd.

Kategori:

 
Min kompanjon Claus hann inte till vårt gympass idag så körde på bra själv.
Efter träningen tyckte jag att det var dags att lägga sig och sola, har inte solat på månader och kände för lite färg efter denna tråkiga vinter. Jag la i 60 kr som skulle innebära 24 minuter. Men efter en bra stund i grillen kollade jag på klockan och den stod på 26 minuter?!?! WTF? Jag hoppade ur solariet och det stängdes av på 28 minuter. sjukt skumt.
Men färg fick jag så det får bli en gång till nästa vecka. Skönt att se lite fräsch ut.
 
Jag måste bara berätta för jag stör mig så i morse gick jag ju upp tidigt och gick ut för att parkera om min bil eftersom det är den 1 mars idag och gatustädning ska ske.
jag ställde bilen på den 1e för jag hade för mig att dom brukar städa 05-08 på morgonen, men när jag kom ut runt lunchtid så hade jag fan fått en jävla böter på 400 kr. För där min bil sto idag städade dom mellan 8-00-13.00. GAAAH!
 
Har även hämtat ut mina nya solbrillor som kom idag, jag beställde dom sent i onsdags kväll och idag hämtade jag ut dom, det kallar jag snabbt och bra. Valde att spendera rätt mycket pengar på dom, för de är ett australienskt märke som en kompis har och dom är så sjukt bra. Jag orkar inte med en hel sommar till med dåliga/billiga brillor som inte hjälper. Nu ska jag ju spendera hela sommaren i Grekland så de är fan värt pengarna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: