Skåningen

Träning, livet och resor.

tvätt.

Kategori: vardag

Jag gick precis eller jag gick i snigel fart från min bil där jag parkerade med mina kryckor och en stor träningsväska på ryggen till min lägenhet. Och plötsligt slår en doft rakt i mitt anskite.. TVÄTTSTUGA luktade det, jag älskar den doften som kommer av nytvättad tvätt när man är ute och går.
Det är så fräscht.
 
Jag har börjat gymma en del del på sneaste tiden eftersom jag inte kan lira handboll pga av min skada.
Här ser ni en bild på min rygg. Jag älskar hur musklerna börja komma fram.
Nu ska jag äta kvälls mellis.
Kvarg, hallon, kanel och honung.
MUMS!!
 

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Hemma hos mamma gjorde jag med banan honung o allting och dom blev goda! Idag hade jag bara musli, havre, russin så det blev lite sådär :)

    2013-01-22 | 20:05:55

Kommentera inlägget här: