Skåningen

Träning, livet och resor.

gomorgon..?

Kategori: vardag

Onsdag igen.
Det är sjukt trist att gå hemma och vara sjukskriven.
Jag har nog aldrig sovit så mycket som jag gör nu.
Även om jag ställer larmet för att komma upp i tid så stänger jag av larmer och sover vidare.

Men imorgon ska jag upp "tidigt" ska vara inne i Lund kl 9 hos en knäspeciallist för att kolla mitt knä, sen tänkte jag ta en runda på stan och kolla läget. Inte för att det är så roligt att göra själv.
men kl 13 ska jag vara hos en kompis som utbildar sig till frisör och fixa mitt hår.
Mina toppar är riktigt slitna nu och behöver ett klipp och min hårfärg ska få sig en kick också.
Tror det blir lite åt det orange hållet imorgon.
Har haft det förr och då trivdes jag bra med det.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: