Skåningen

Träning, livet och resor.

I love Amsterdam

Kategori: vardag

Jaha då var man hemma igen efter en rolig helg i Amsterdam.
Vilken underbar stad. Har ni inte varit där så åk dit!
Men jag tror mer på att åka dit under vår/sommaren.
Vi hade sol/regn/snö i lördags men när solen sken så var det helt underbart att gå på stan.
Vi hann bara se en bråkdel av staden, vi gjorde väl som alla andra turister och gick på huvudgatan, men jag vill gärna se mer av bak-gator och "gömda" affärer.
Jag ska försöka åka tillbaka i vår.
Tjejerna spelade bra hanboll och vann matchen mot Amsterdams laget med 6 bollar.
Vi välkomnar dom till Sverige på lördag för en retur match.
Efter matchen var vi ett gäng från laget som gick ut och upptäckte en liten del av nattlivet.
Vi besökte en bar där min kompis Julian jobbar. OBOY vilken cool bar, liten men med bra ös, grym musik, 200 shot sorter, sköna människor och bra personal.
Vi tänkte bara stanna på en öl men Julian sa nej nej nej ni kommer stanna här längre och mycket riktigt så gick vi därifrån när klockan sloh 04.00 för då stängde dom.
Tusen tack för en underbar helg!
Jag kommer återvända snart.
 
 
Anna, Elva,jag, Jonna, Rebecca och Sofi
Dj'n och Julian
Galen affär.. Typiskt Amsterdam
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: