Skåningen

Träning, livet och resor.

förändring!!

Kategori:

Hej hej hallå, ursäkta att jag inte skrivit på ett tag men jag glömmer bort det. Måste bli bättre på de. =)
Jag är äntligen kryckfri eller de blev jag för typ 3 veckor sedan och jag fick jobb direkt.
Jag jobbar inom bemaningen i stan och fick ett vikariat som elevassistent på en skola fram till sommarlovat.
Perfekt. Trivs bra.
Jag har även börjat gymma med en man som snart fyller 50 år. Han är dansk och gammal bodybuilder.
Han är störtskön.
Vi kör på så jävla hårt och min kropp har börjat förändrats.
När han var ung och aktiv så kom han på 3e plats i Norden då han tävlade för Danmarks landslag.
Så killen vet vad han gör.
Sjukt jävla roligt är det att träna med honom.
Vi har bestämt att vi ska förändra min kropp på 100 dagar.
Jag har tagit före och efter bilder och kommer visa dom i bloggen.
 
 
Nu ska jag ha ett möte som nog kommer förändra min sommar.. Jag berättar senare.
 
så här såg tex min mage ut när vi började för några veckor sedan.
Ja den är tränad men jag ska se hur mycket mer man kan göra.

Kommentarer

  • Dorpan säger:

    Härligt! Förändrar själv min kropp. Från fet till duglig haha! Heja oss!

    2013-02-21 | 20:29:17
    Bloggadress: http://dorpansliv.blogspot.com
  • Kakan säger:

    Ska bli kul att följa biffen ;)

    2013-02-21 | 20:37:39
  • cilladobak säger:

    bara att köra på Dorpan =)


    Kakan ska inte göra dig besviken ;)

    2013-02-21 | 20:52:14
    Bloggadress: http://cilladobak.blogg.se

Kommentera inlägget här: