Skåningen

Träning, livet och resor.

låt mig få försvinna nu!

Kategori: vardag

Jag vill bara bort härifrån nu, jag vill att tiden ska rusa iväg till 13 juni och jag önskar att jag fick ta med mig er mina bästa vänner eller att ni hade kommit och hälsat på mig där borta.
För just nu pallar jag inte vara kvar här, hur fan orkar man bete sig så?
JÄVLA SOPA är vad du är, tror att du är något som du inte är.
TVI på dig.
Jag vill bort och jag önskar att jag aldrig mer kommer hem.
Men det gör jag, men det hade varit det bästa för mig. Ett år bara.
Får nöja mig med 2 månader hemmifrån.
De är där jag är som lyckligast, inga bekymmer.
Måste skaffa mig en bild på töserna som jag kan framkalla och ta med mig ner.
För er kommer jag sakna mest av allt.





Dessa galningar + Fanny och Carro kommer jag sakna massor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: