Skåningen

Träning, livet och resor.

34.

Kategori: vardag

Herreguuud vilken sjuk träningsvärk jag har. Det var rätt skoj att komma till träningen idag eftersom i princip alla hade lika mycket träningsvärk.
Det värsta idag var att börja springa, det gick knappt, men efter ett tag så kom kroppen igång iaf.
Men jag har fortfarande ont. =(
Tänk att det är fredag imorgon igen.

Idag var jag och mamma hos tandläkaren i Lund, vi beslutade att jag ska göra lite olika övningar i ett halvår för att se om det hjälper mitt bett och käke.
Annars kan det bli så att jag får en slags tandställning med skruvar i käken som förhoppningsvis ska göra att min käke blir bra.
Men vi får hålla tummarna för att daglig träning ska hjälpa mig att kunna gapa normalt och få tillbaka mitt vanliga bett igen.


Inatt åker älskade Kvant till Miami! Fy fan vad avvis jag är på henne. Hade också velat åka dit.
Hon kommer bli såååå brun dne lilla fjanten ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: