Skåningen

Träning, livet och resor.

29.

Kategori: vardag

Idag bokade jag en tågbiljett till Norrköping på fredag, endast 176 kr. Sjukt billigt.
Det är ju dax för dop på lördag för sötaste Millie.
Alla andra vänner här nereifrån åker upp på lördag morgon, men jag passar på att åka upp lite tidigare så att jag kan träffa lite andra gamla goa vänner.

Har lyckats boka, Kakan och Thea bara, men hoppas att jag hinner med Ewe också.
Hosse och Nicco är inte i stan, SOPOR!!
Och alla ni andra hoppas jag slänger iväg ett FB meddelande eller SMS så jag hinner träffa er också. En fika på fräcka som på dom gamla goa tiderna kanske?


Ska bli skoj att komma hem igen, det var på tok förlängesedan jag var "hemma"! Saknar Norrköping. Jag trivdes bra där och jag träffade sjukt underbara vänner som än idag betyder otroligt mycket för mig trots att vi inte hinner ses allt för ofta.
Kärlek till alla er underbara♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: