Skåningen

Träning, livet och resor.

18.

Kategori: vardag

Igår blev en låååång dag för mig.
Skolan hela dagen, när jag var på väg hem bestämde jag mig för att följa med Steffi in till Lund för hon skulle klippa av sitt hår.
Vid 4 va vi där men hon fick tid kl 6. Hon klippte av sitt långa hår till en axelpage, blev super fint.
Halv 9 var vi tillbaka i Eslöv och då körde jag direkt till Mackan och Johanna som hade födelsedagsfest.
Sen körde jag ner några till stan och vi gick till Grappa.
Drack 2 öl gjorde jag och sen gick vi upp på Stensson och kollade på alla fulla människor och dansade röven av mig.
Herregud så svettig jag var, längesedan jag dansade så mycket, men sjukt skoj var det.
Älskar när jag blir på dans humör, då jävla är det bara att flippa.

Ikväll blir det jobb på Grappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: