Skåningen

Träning, livet och resor.

1 månad <3

Kategori: vardag

Idag är det söndag igen, men inte vilken söndag som helst, det är den 13 maj. Och det innebär att om en månad är jag på väg till värmen. Fy fan vad nice det ska bli.♥

Vad har denna helgen bjudit på?
I fredags hade Freed och jag myskväll i min soffa med lite plockemat. Super trevligt.
Igår var det dags att se på SM-finalerna i handboll, men det fick bli från soffan. Sävehof tog dubbelt guld IGEN.
Efter damernas match stack jag till Grappa och jobbade.
Där var mycket folk igår så det var skoj att jobba.

Ikväll blir det 18års kalas för min lilla kusin Emma, var fan tog tiden vägen? Hon har gått och blivit 18 år. SINNESSJUKT! Jag har hört en liten fågel viska i mitt öra att det kommer bjudas på smörgåstårta ikväll. HUR GOTT KOMMER INTE DET BLI!? Yummi.



Kommentarer

  • Kakan säger:

    Ja det va kul! Synd bara att Thea och Mao inte kommer in på Hugo

    2012-05-13 | 15:45:06

Kommentera inlägget här: