Skåningen

Träning, livet och resor.

MOT Örebro!

Kategori: vardag

Jaha då har jag väl i princip packat ner allt som jag behöver inför helgen.
Kan nästan svära på att jag ha glömt något, men då får det vara så!!
Det blir så himla mycket att ta med sig, alla handbolls grejor måste med, alla saker med reklam måste vi bära så det blir lite extra av allt. Vi har ju speciella rutiner som vi har när det gäller kläderna, dom ska bäras vid vissa tillfällen under matchdagen.
Sen måste jag ta med mig två vinterjackor, en för handbollen och en för det sociala..  Sängkläder till vandrarhemmet, fest saker till lördagen.. m.m
Jaja det är bara att gilla läget.
Kvant och jag ska rocka fett i Örebro! Så det så!
En annan liten bonus är att NKIK (mitt gamla lag från Norrköping) spelar match efter vår match! Jag ska nock krama om dom som jag känner.. Tror inte de är många kvar sedan min tid i klubben men några är där, det vet jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: