Skåningen

Träning, livet och resor.

uppdatering från soffan.

Kategori: vardag

Tänk att jag bloggar än en gång idag, kul dag jag haft som ni kanske märker.
Har inte gjort ett skit, eller jo jag gick ner och kastade sopor, hade sjukt mycket så det var skönt att få det gjort.
Sitter och kollar på handboll nu Seribien-Tyskland. Jämn match i detta EM.
Sverige gjorde ju bort sig innan idag mot polen, tappade en 11 målsledning och matchen slutade 29-29.
Ska jag var helt ärlig så kollade jag inte så mycket på matchen för samtidigt sändes filmen "En blomma från Afrikas öken" VILKEN bra film. Den va sjukt bra.

Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska hjälpa till att storstäda på Grappa, om jag nu orkar. Men min förkylning börjar kännas mycket bättre så det ska nog gå bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: