Skåningen

Träning, livet och resor.

The back up plan

Kategori: vardag

Har jobbat hela dagen, och efter att jag slutat kom Dan och Pinnen i på Grappa. Jag stannade kvar och käkade lite mat med dom sedan hängde jag med dom hem till Dan.
Kom nyss hem.
Vi kollade på The back up plan med Jennifer Lopez som har huvudrollen i den, vi trodde att det skulle vara en rolig film, eller grabbarna trodde det men det var en ren och skär TJEJ film. Tror att de bara var jag som gillade den eftersom dom två största delen lekte med sina mobiler.
Men alltid skoj med lite sällskap såhär en måndags kväll.
Imorgon ska jag jobba igen, perfekt med lite extra jobb så att man tjänar in lite pengar, nu som fattig student.

The Back-up Plan Poster

By the way!
2012 kommer bli ett grymt bra år ;)
GOD FORTSÄTTNING!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: