Skåningen

Träning, livet och resor.

mys lördag.

Kategori: vardag

Igår åkte jag bort till Emil och Iccan för att mysa lite med dom och barnen.
Jag hade en tanke på att åka hem och laga mat och sedan åka tillbaka för att ha spelkväll tillsammans med Emil, Iccan, Maccan, Caster m.fl.
Men helt plötsligt sa Emils mamma att hon hade räknat med att jag skulle stanna på middag.
Trevligt värre. =)
Det bjöds på inlindad oxfile i baccon, ungsbakade grönskaker och smarrig svampsås.
Sen fick fick vi kaffe, glass, kakor och brule' pudding till dessert.
Himla trevligt och super gott.

Vid 21.00 dök, Caster, Macke, Anna, Jens och Marianne upp, så vi spelade spel.
SJUKKT skoj!


Tack för en super mysig lördag.

Nu sitter jag i matchkläder, redo att bege mig mot Höör snart, match mot Västerås idag.
Tänk att serien rean har vänt.
15.00 är det avkasst.



Kommentarer

  • essay säger:

    On the photo yhe girl looks like a real sportsman - purposeful and serious!

    2012-01-10 | 08:05:42
    Bloggadress: http://essayshelp.org/
  • Jeffe säger:

    så snygg på bilden!!

    2012-01-11 | 22:53:06

Kommentera inlägget här: