Skåningen

Träning, livet och resor.

JÄVLA SKIT!

Kategori: vardag

Igår kände jag av att jag var på g att bli förkyld. Mycket riktigt så är jag dunderförkyld idag. Tog mig till skolan, slutade kl 12 idag så jag överlevde. Väl hemma i Eslöv igen stack jag in på apoteket för att köpa lite saker som "kanske" kan få mig frisk. Blev värktabletter, några andra tabletter mot förkylning OCH KAN JANG för 149 kr!!!!
Jag har aldrig förr testat Kan Jang så jag slog till idag, alla tjatar ju om att det ska vara så bra.
Gick hem till lägenheten och när jag håller på att låsa upp min dörr så HÄNDER DET SOM INTE FÅR HÄNDA!!
PAAAAAANG! Påsen slinker ur mina händer och faller ner i betonggolvet och ut rinner en mörkbrun sörja!
HELVETE!
Sprang in och lyckades få ta i handdukar, sen var det sörja överallt.
Fick moppa och ha mig.
SÅ sjukt jävla suuuurt!
Det gorde ju inte min förkylning eller dag speciellt mycket bättre. GAAAAH!!
149 kr rakt åt skogen!

Nu ska jag försöka sova bort förkylnigen istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: