Skåningen

Träning, livet och resor.

byggtjej?

Kategori: vardag

Nu ska denna illaluktande snickaren hoppa in duschen. Som sagt så var jag på Grappa kl 9 imorse dom hade glömt meddela mig att vi hade ändrat tiden till kl 10.
Men jag gick in och lagade kaffe, satt för mig själv och lyssnade på musik och läste skvallerblaskor så det var inte helt fel.
Det har STORSTÄDATS idag, jag har slippat ner hela baren med lite hjälp av Sara, sen oljade vi om den! SNYYYGT!
Vi har tappetserat lite och målat, så halv 7 lämnade jag Grappa. Blev en hel del timmar där idag.
Sen stack jag hem till mina päron och fick kvällsmat. TACKAR ;)

Innan idag körde jag hem till dom för att hämta lite verktyg, jag tog med mig Amy 6 år ( Saras dotter) för hon var lite rastlös. Buddy var hemma hos mamma och pappa och så fört han hörde hennes röst ( WOOOOW EN NY RÖST?!?!?!) spännande för en hund, så kom han rusandes ut och slickade henne i ansiktet. Han var dubbelt så stor brevid lilla Amy.
Såg så himla roligt ut, tur att han är så snäll, hon bara fnittrade.


Nä nu duschen, sen lite skolarbete!
Ciao ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: