Skåningen

Träning, livet och resor.

började inte bra!

Kategori: vardag

Jag vet inte varför men mitt alarm ringde aldrig imorse.
Som tur är (om man kan kalla det tur?) så har jag börjat vakna innan alarmet ringer.
Så när jag vaknade till så tyckte jag att något kändes fel, kollade på klockan och den var 06.45!!
Mitt tåg går 07.10!
PANIIIIIIK!
Hoppade upp ur sängen och jag tackar gudarna (om det finns några) för att jag packade min handbollsväska igår kväll.
Jag lyckades få i mig lite juice, sminka mig och sen stack jag iväg.
Gissa när jag var på staionen?
07.03..
Hur fan är de möjligt?
Fick ju för fan stå och vänta på tåget tillochmed. ILLA.
När det gäller tider så tror jag att om man inte är där i tid så missar man något.
Men det är ju onödigt för man stressar upp sig själv rejält!

Efter skolan var det dags för match mot Sävehof. (PUNKT.)

Nu ska jag snart nanna kudde!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: