Skåningen

Träning, livet och resor.

äntligen utvilad?

Kategori: vardag

Oh herrejissus, jag har varit totalt slut veckan som varit.
Jag har jobbat på Grappa varje dag, OCH? tänker ni. Det är väl inte så jobbigt? Njä mja jo typ för man springer som en galning och har inte tid att sätta sig en ner alls, så ja de är slitigt.
Men man överlever, det värsta denna veckan är nog att jag har sovit så fruktansvärt dåligt om nätterna.
Hemskt.
Natten till igår var nog första gången jag sov hela natten utan att vakna.
Så jag var pigg igår morse.
Efter jobbet igår var det 20/25års fest för Mathilda och Tobbe.
Himla trevligt.
Alltid lika kul att vara nykter på fester och följa folket vad som händer med dom när dom dricker.
Rätt roligt att se.

Nu är jag rejält utvilad, vakande kl 11, underbart!  Har fått i mig en mumsig frulle och nu sitter jag och funderar över vad man ska hitta på idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: