Skåningen

Träning, livet och resor.

super trött.

Kategori: vardag

Jag syndade i helgen, vi vann mot Heid så jag betsämde mig för att festa.
Första gången sedan andra helgen i januari..
Var det värt de?
Mja är fortafrande sjukt trött men det var trevligt.
Lovet är slut och skolan kändes väl som vanligt.
Vi går bara denna veckan sen nästa vecka ska vi på Sverige resa tillsammans med tvåorna.
Men innan dess blir det en helg i Örebro.
Kvant, hennes mamma och jag åker upp på fredag, laget åker också upp på fredag men jag pallar inte åka bussen så jag har valt att åka bil med dom.
Vi spelar på lördag och efter det så stanna vi kvar. Kvant och jag ska göra Örebro osäkert tillsammas med hennes klasskompisar och hennes mamma ska träffa några skolkamrater.
Kommer nog bli en kanon helg! =)


Kommentarer

  • Jeffe säger:

    haha jag åker också dit på fredag och stannar i örebro till söndag.. kanske ses ute :) vi ses i hallen iaf :D

    2012-02-28 | 15:46:16

Kommentera inlägget här: