Skåningen

Träning, livet och resor.

mys helg!

Kategori: vardag

Vilken mysig helg jag har haft. Igår gjorde Rasmus jag Malmö osäkert, shoppade massa snygga rea fynd. Fanns jäkligt mycket snyggt kvar så jag passade på. 2 kjolar, 2 linnen, smink, mössa, handskar & myskofta (BÄSTA KOFTAN EVER!! ) Så jag är väldigt nöjd.
Sen blev det taccos och fruktsallad med Rasmus och Bettan hemma hos mig, självklart kollade vi på melodifestivalen. Men serisöt, vilka skumma bidrag.. Loorens var ju dock jävligt grym och kommer nog bli en sjukt bra sommarplåga.

Idag har vi varit ute på Svågertorp utanför Malmö på IKEA, ILVA och Staduim. Jag köpte massor med doftljus,blockljus och 2 nya sängbord! Jaså tänker ni? Två stycken lådor som jag ska måla vita och sedan dekorera med diverese.. Köpte även en sovrumslampa, ÄNTLIGEN! Jag har bott i min lägenhet i snart 3 år och har inte haft någon taklampa där. Men idag dök den upp och jag slog till inne på ILVA!


Tror ni inte detta kan bli coolt som sängbord, dom ska bara målas vita också.


Lampan får pappa koppla in i veckan ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: