Skåningen

Träning, livet och resor.

läggdax!

Kategori: vardag

Nä ni, om man skulle ta och hoppa ner i sängen?
Lång dag i skolan idag, det var bara att åka direkt till träningen som började kl 5.
Löpning stod på schemat, SJUUUKT kallt, och vi vara bara 6 GRYMMA brudar som sprang ute (trots att det står på schemat!!!!!!) Benen domnade efter ett tag och det gjorde ont i varje liten kroppsdel, men vi gjorde det.
Sen blev det handboll 1½ timme.
Lagom trött nu, eller? Svar JA!!

Imorgon blir det en lååååång dag. Skola som vanligt 08.40-15.40, sen ska Louise i klassen klippa mig (utbiladad frisör så det är perfekt) sen kl 17.30 börjar en föreläsning på teckenspråk.
Jag har en liiiiten känsla av att denna kvinna kommer vara yr i bollen imorgon kväll när jag kommer hem.
Undrar när jag kommer hem?


Jag vill att ni alla som är skåningar bokar in lördag 15.00 i era kalendrar, DERBY mot Lugi i HÖÖR! Jävlar vad vi ska kriga!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: