Skåningen

Träning, livet och resor.

så himla underbart!

Kategori: vardag

Cc ringde mig ikväll, efter att jag slutat jobba.
Hon överraskade mig rejält med att meddela mig att hon och Paul och kanske några av danskarna kommer till IOS i sommar. Så jävla underbart!
CC 6 Paul kommer 29 juli, och då ska jag ha bokat in en kväll ( eller några) off från jobbet.
Asså jag skrek i luren av glädje när hon berättade.
4 sommaren som vi kommer vara där tillsammans. UNDERBART!
Hoppas att någon av Norrpan brudarna joinar också.



Kommentarer

  • Kakan säger:

    Min storhetstid på Ios va över redan i somras ;) Dags för nya färska tjejer att ta över hahaha

    2012-04-16 | 22:04:36
  • CC MORSAN KINDBLAD säger:

    FY FAN SOM VI SKA RÖJJA! ;) Gla i dig vännen <3 p.s Kakan vi får se vem som bokar in sig på en sista minuten iår... :P

    2012-04-21 | 00:27:14

Kommentera inlägget här: