Skåningen

Träning, livet och resor.

det snöar men solen är framme?!

Kategori: vardag

Alltså hur fan går detta ihop? Det snöar och solen är framme? Fattar inget alls.
Kan iaf tala om för er att de är sjukt skönt med påsklov.
Kan även tala om för er att vi vann första kvalmatchen igår me 23-15 mot Önnered. Så jävla gött.
Match på annandagen igen fast hemma, vinner vi även då så är vi klara för elitserien nästa år igen :) HOPPAS!


Hur har min helg varit annars då?
Fredagen var kaos, gick upp som vanligt 06.10 åkte iväg till skolan där vi inte gjorde allt för mycket kan jag väl påstå. Begav mig hem till Eslöv igen, och chillade någon timme innan jag åkte iväg för att träna till kl 18.
19.00 började jag jobba på Grappa och det var FULLT upp där kan jag lova er, ett tag kändes det som att jag skulle svimma, men fick i mig några klunkar cola och lite mat sen var det bra igen.
Vi stängde 02.00 och efter det gick Jennifer och jag upp på stensson som hade nattclubb och dansade loss med alla fulla människor. Jag kom i säng 04.00.
Jag vakande 14.45 i lördags?! Kändes så jävla sjukt.
Hängde med grabbarnapå klubben hela eftermiddagen, Kvant och Anje' joinade senare.

Kan lova er att det var sjutk svårt att soman men jag var ju tvungen med tanke på att larmet ringde 07.00 igår.


Nä nu ska jag ut i snön/solen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: