Skåningen

Träning, livet och resor.

bikinis.

Kategori: vardag

Gahh jag blir galen, tror att jag har kollat runt på varenda hemsida på nätet efter snygga bikinis. Hittar verkligen ingen som jag bara måste ha.
Hade varit skönt att ha ett par stycken eftersom jag är borta ett tag i sommar.
Men jag får väl ha lite tålamod, kommer nog snart ut en massa nytt i butikerna.


Har varit på massage idag, det var längesedan som jag hade så pass lite "skräp" i min kropp som idag, så jag kunde i princip njuta hela tiden. Skönt för min kropp kan jag lova er.
En helt anna sak... Jag har varit så sjukt trött både igår och idag.
Igår somnade jag i klassrummets soffa och lyckades sova 50 minuter vilket innebar att jag sov bort 20 minuter från lektionen.
Idag sov jag 30 minuter på rasten... ?
Hmm sjukt skumt att jag kan vara så trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: