Skåningen

Träning, livet och resor.

på besök i Köpenhamn idag.

Kategori: vardag

Igår var det först dop för mitt fadderbarn Emilia.
Läste upp en dikt för fullsatt kyrka, var sjukt nära på att banga men gjorde det med bravur till slut ;)
Efter dopet var det raka vägen till Grappa för att jobba.
Kan inte minnas senast jag jobbade kväll där men det var sjukt skoj igår eftersom det var Krogrunda i Eslöv och stan vimlade av goa och glada fest människor.
Så vi höll låda bakom baren också.
Efter att vi stängt sprang jag upp på Stensson där alla festglada avslutade sin kväll.
Jag shakade loss på dansgolvet med brudarna och ett , tu, tre så var jag taxi till tjejerna.
Var i säng halv 4 imorse.
Hade planer på att åka till Köpenhamn och träffa upp Sean idag men när jag vakande så var jag sjuuukt trött.
Men efter att han och jag snackat lite i telefon så tog jag mitt pick och pack för att hinna med tåget in.
Jag är riktigt glad över att jag tog tag i mig själv och åkte in.
Han är så härlig.
Och ni som inte vet vem Sean är så är den kille från Australien som jag lärde känna på Ios i sommras.
KUNG är han.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: