Skåningen

Träning, livet och resor.

Thank God It's Friday!!

Kategori: vardag

Äntligen fredag igen.
Fan vad tiden springer iväg.
Imorse när jag körde till skolan var det typ frost ute, brrrr det börjar bli kallt nu.
Bye bye sommaren.. =(

Ska bort till Pinnen om ett litet slag och chilla, dom andra ska nog dricka lite men icke jag.
Men de är aldrig fel med sällskap.
Imorgon har jag aboslut inget bokat, ska sova ut lääääänge kan jag lova er.
Ska bli skönt.

På söndag är det dax för slaget om SKÅNE!
Har köpt 10 biljetter idag till lite vänner som kommer och kollar.
Ska bli riktigt skoj att lira på söndag.
Och det kommer finbesök från Ios (Australien) bröderna Nash som aldrig stet handboll och Maya kommer också men hon är ju svensk  =)

Bröderna Nash och jag i somras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: