Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt rädd!

Kategori: vardag

Kom hem efter träningen, fixade till en god hemmagjord pizza och slog mig ner framför tv:n.
Vid halv 9 så ringde det på dörren.
Jag väntade inget besök men tänkte att de kanske var någon av töserna.
Öppnade dörren och där stod 2 helt okända män.
Hej hej, är det du som är C..... D..... ?
Ehh ja vadå? ( min hjärna började snurra? Va fan har jag nu gjort? Vad har hänt? Vem är ni? Är det civilpoliser?)
Asså mitt hjärta dunkade i 190 och mina ben skakade.
Dom sa att dom gör en undersökning med människor mellan 20-35 år. Sa även att dom hade varit här runt 5 tiden idag men då var inte jag hemma.
Det verkade som att dom ville komma in och fråga mig saker om musik, sport, kändisar och gud vet allt dom sa.
Jag sa blankt nej. Dom va säkert super trevliga men va fan halv 9 såhär en torsdag kväll? Kändes osäkert som fan.
Sen så lyssnade jag knappt på vad dom sa för jag blev så chockad/rädd.
Kanske skulle bjudit in dom för den ena killen var rätt snygg. hahaha ;)

haha usch.
Men pizzan var god iallafall ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: