Skåningen

Träning, livet och resor.

myspys en tisdag.

Kategori: vardag

Tänk att de är tisdag igen och snart vaknar man upp och de är onsdag.
Tiden springer iväg.
Det var riktigt skoj att träffa Nash, Nathan och Maya efter matchen i söndags.
Som var ju inte bruna eller så.. Kände mig som ett lakan brevid dom.
Kändes inte alls som att man varit ifrån dom sedan 26 juli. Härliga människor.
Bettan var också med såklart men henne har jag redan hunnit träffa, hon följde med mig hem efter matchen och drack te och snackade massa goja.

Imorgon ska jag träffa Nash x2 och Maya igen, aldrig fel.
Och sen på fredag kommer Amy.
Blir nog lite utav en IOS reunion på lördag.
Det gillas.
Fishbowls på det kanske? ;)



Nathan


Nathan, Lorna och Maya


 Sinead och Nash


Jag och Bettan


Amy och jag



FISHBOOOOOWLS!!!

Vilket gäng det blir på lördag. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: