Skåningen

Träning, livet och resor.

lättlurad?

Kategori: vardag

Jag har länge, väldigt läääänge funderat på att köpa "vitaminer" för mitt hår.
Idag tog jag tag i det och gick in i Nature-affären här i stan.
Jag frågade om hjälp och det visade sig finnas ett hav utav sådana här produkter. GALET!
Nu ska jag ge mig f*n på att få "långt" hår. Vi får väl se om det hjälper?
Jag plattar/fönar aldrig håret längre, jag har inte mitt hår uppsatt i toffs, jag kör på mina naturella lockar och sover alltid med fläta.
Förr satte jag alltid upp håret i en toffs, men det existerar knappt inte i min värld längre.
Eller jo dom dagar vi spelar match, och dom dagar jag tränar är det fläta som gäller.
Jag är envis, har jag väl bestämt mig för något så går jag in för det med 100 %.
Det ska bli kul och se om detta piller kan hjälpa mitt hår något eller så gör det inte det.
Spännande, annars är det ju bra alltid bra med lite extra vitaminer i kroppen.

 



Beautiful Hair, 60 tabletter
 
Beautiful Hair är ett tillskott från Great Earth som låter ditt hår behålla sin kraft. 
 
Great Earths Beautiful Hair innehåller näringsämnena L-cystein och Biotin, ämnen som är viktiga för hårets uppbyggnad och tillväxt. L-cystein är en aminosyra som ingår i proteinet kreatin, som i sin tur är en av de beståndsdelar som gör att håret bibehåller sin styrka och glans. 
 
Beautiful Hair innehåller även Pantotensyra (vitaminen B5) som har en viktig roll i relation till ämnesomsättningen i vävnader och även nybildandet av dessa. Du hittar även 200 mg fleromättade fettsyror från solrosolja och vetegroddsolja som är viktiga för cellernas ämnesomsättning och cellmembranens struktur i denna produkt. 
 
Kosttillskott ersätter inte en varierad kosthållning. 
 
text lånad av www.bodystore.com

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Jag äter kapslar med B5 i mot mina finnar. Ska bli intressant att se om det fungerar. Har läst att man kissar ut överflöd av B5 och jag kissar som aldrig förr...

    2011-10-27 | 17:26:16

Kommentera inlägget här: