Skåningen

Träning, livet och resor.

jag lever än.

Kategori: vardag

Wooops har inte orkat skriva i bloggen på ett tag.

Min helg var bra.
I lördags åkte vi till Gbg för att möta Heid.
Vi spelade så sjukt bra handboll men förlorade ändå med 3 tillslut. Så jävla surt.
Dom poängen hade suttit fint.
När jag kom hem till Skåne igen så kom bästa Bettan som jag lärde känna på IOS i sommras hem till mig, Freed kom också.
Vi drack rödvin och hade trevligt och sen åkte vi in till Lund och mötte upp min bror och några vänner på Mynta och hade det mysigt.
Kan ju lova er att jag var rejält bakis i söndags, har ju inte druckit sedan jag kom hem från IOS och min kropp sa verkligen ifrån. ÖRK! haha, men skitsamma det var ju en mysig lördag.








Jag hoppas & tror att vi kommer ses fler gånger innan vi drar iväg till IOS igen.
Nu när vi bor så nära varandra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: