Skåningen

Träning, livet och resor.

jag - det nya IOS djuret?

Kategori: vardag

Ohherrejissus!
I somras på IOS var där ett killgäng som gick runt i djurdräkter hela veckan.
Riktigt roliga grabbar.
Nu har dom hittat mig på facebook och vi har snackat en del.
Dom ska tillbaka nästa sommar och en av dom sa, du kan ju också vara ett djur Cilla?!
Hmm mitt svar blev.. "självklart, men ni får fixa dräkt till mig..."
Detta har dom nu lagt på minnet och håller på att fixa och dona med hela tiden..
Dom går verkligen in för det och jag börjar bli orolig..


Jag med 2 av "djuren".

OCH här är några förslag dom gett mig.....

8 Sexy Costumes for Halloween …





JAHAPP jag tror jag får köra en rejäl bantningskur innan IOS 2012 om jag ska kunna gå runt såhär..

Kommentarer

  • KW säger:

    Röstar på den andra! Och du har ju kroppen :D

    2011-10-05 | 22:17:28
  • Jeffe säger:

    röstar på första men håller med kakan om att du har kroppen!!!

    2011-10-07 | 22:37:48

Kommentera inlägget här: