Skåningen

Träning, livet och resor.

uppe med tuppen

Kategori: vardag

Jaha då är man i London. Igår kväll mötte vi upp med Sean på puben nedanför Thea och grabbarnas lägenhet. Sen kom Linn oxå förbi med en killkompis.
Drack några öl och sen gick vi hem för att sova.
Jag har fått sovplats i köket på en madrass, det är tydigen lite lyxigt att jag fick madrasse.. Tackar ;)
Vaknade tidigt imorse när grabbarna började röra på sig för att bege sig iväg till jobbet, sen kom Thea ner smygandes vid 8.
Vi ska bege oss mot stan snart, vi ska på saightsing och sen kanske shoppa lite.
Änsålänge gillar jag London, fast jag har knappt sett något. =)
På planet hit igår träffade jag Josefin som jag nog inte har sett på 12 år, vi satt och snackade hela flygresan så tiden flög iväg. =)

over and out. xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: