Skåningen

Träning, livet och resor.

proppmätt!

Kategori: vardag

Oj oj har ju helt glömt bort att skriva här. Ber om ursäkt.
Fredde har varit här över helgen, vi invigde honom som Eslövs gäst på Sten Stensson Sten i fredags. Han hade skoj och vi lyckades fylla honom för hans bakfylla i lördags var inte att leka med;)

Nu har jag nyss lutat mig tillbaka i soffan, jag var sjukt hungrig efter träningen men var inte sugen på något alls.
Så jag gjorde något nytt.
Stekte köttfärs tsm med vitlök, sen hällde jag i en kryddpåse SPICY taccomix. Och tillsatte inlagd röd paprika (hittar man på avdelnigen med varor från andra länder) SJUUUKT GOTT!
Till det åt jag ris och en klick cream fracihe.
Ni måste testa detta om ni någon gång har brist på matfantasi.
Smarrigt som bara den och fort går det att koka ihopa också.


Fick hoppa av träningen idag, min jävla häl är inte att leka med. Borde kanske kolla upp det närmre?! Ringa någon av sjukgymnasterna....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: