Skåningen

Träning, livet och resor.

Lyckas jag att ta mig hem idag!?

Kategori: vardag

Vi skulle nyss skriva ut min flygbiljett men vi lyckades inte med det.
Så nu måste vi hitta ett internet cafe' så att vi kan skriva ut min biljett! HAHA CRAZY! Men planet går 17.30 och jag har frågat Thea lite snällt om vi kanske kan bege oss hemmifrån kl 2 så att vi verkligen hinner. Jag får ju panik av att inte vara i tid.. Så idag håller vi tummarna för att jag kommer hem.
Längtar efter min säng, har sovit 2 nätter på soffan här nu, och hela min kropp värker.
Det är KLIPPAN soffor från IKEA och dom är inget jag rekomenderar folk att sova i.

Väskan är packad, nu ska vi bara se till att käka lunch också.
Börjar bli lite hungrig faktiskit.
Undrar om jag börjar bli sjuk?!
Har ont i halsen och huvudvärk.. SEGT!
Hoppas på att inte bli sjuk ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: