Skåningen

Träning, livet och resor.

London runt!

Kategori: vardag

Idag har Thea visat mi Londons bästa sidor ;)
Hon har visat mig det emsta som alla trister vill se och det var ett nöje att få gå runt och se på allt i det uderbara vädret som varit idag. Det var nog lite fel av mig att ta med mig min vinterjacka för det typ 15 + grader ute och sol, fett skönt.
Jag önskar att jag vore sterik för det fanns en hel del snygga saker som jag gärna hade köpt, men jag får tänka lite på ekonomin.
Men jag kommer definitivt tillbaka hit och då jävla ska jag SPEDERA penagr.
Jag har gjort ett köp idag, ett par söta pymasbyxor från David & Goliath.

Nu sitter vi med varsit ölglas innehållandes rödvin, ska snart laga SWEDISH MEATBALLS, trevligt värre.


Bild tagen från soffan hemma hos Thea och grabbarna.

Kommentarer

  • kakan säger:

    Jag sa ju INTE vinterjacka!!!

    2011-11-19 | 15:11:54
  • kakan säger:

    Jag sa ju INTE vinterjacka!!!

    2011-11-19 | 15:12:05

Kommentera inlägget här: