Skåningen

Träning, livet och resor.

INSANE!!!

Kategori: vardag

För fan asså, flygbussen jag skulle ta ut till Stansted var ca 1|2 time sen.

Så nu sitter jag här hemma hos Thea igen, jag valde att hoppa av flygbussen innan den ens komit utanför stan för jag visste att jag aldrig skulle hinna. Lite stolt är jag att jag lyckades ta mig fram ensam med tunnelbannan.. Man får se det lilla possitiva i det hela.

Igår vakande jag så sjuinihelvetsbakis av att någon ringde på dörren. In kom Linn stutsandes och sa att vi var sena till The Curch. Jag ville verkligen inte gå, Thea pallade inte men eftersom jag och Linn köpt 2 sverigeklänningar så tog jag tag i mig själv. Vi gck till närmsta bar och svepte en öl. INTE GOTT!! Sen gick vi till the Curch. Ett uteställe där alla klär ut sig, sjuuuukt mycket folk och jag ångrar verkligen inte att jag följde med. För vi hade skoj =)
Träffade på hela Austarliens Rugby Landslag, dom är tydligen kändisar men hur fan skulle jag veta de? Alla atussies blev helt tokiga av att dom va där, lite skoj. ;)

Nä nu när jag har bokat om min biljett för x-antal sura pengar så ska Thea och jag gå på marknad. Kan ju inte sitta här och sura!
JAG ÄR INTE BITTER!!
London visa mig vad du har att erbjuda ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: