Skåningen

Träning, livet och resor.

Farsdag.

Kategori: vardag

Helgen är slut och det är farsdag.
Vad har jag hittat på i helgen då?
I fredags blev det en lugn kväll, först träning sen mys i min soffa med Kvant och Freed.
Igår vaknade jag 06.57 och kollade på mobilen, jag bokstavligen FLÖG upp ur sängen det ända jag tänkte var
" SHIIIIT tåget går 07.10, jag kommer missa tåget till skolan" men efter ett litet tag kom jag ju på att det var lördag och lyckades att soman om igen.
Kl 09.00 ringde larmet på riktigt för då skulle jag upp och jobbapå Grappa.
Efter Grappa var det födelsedagskalas för Hanna, massa folk, god mat och trevligt sällskap.
Jag fick agera taxi till dom andra som skulle in till Lund eller Mamlö.
Efter det gick jag hem och la mig, var riktigt trött.

Nu ska jag snart laga mig lite god frukost och njut aav reprisen på "Så mycket bättre" som går i repris nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: