Skåningen

Träning, livet och resor.

dagens plan.

Kategori: vardag

Vi skulle egentligen ha gått på marknad idag men eftersom Thea och Ryan vakande halv 12 så blir det nog inte mycket av det.
Själv vakande jag kl 9,  gick upp och gjorde en kopp kaffe och kollade på tv. Efter ett tag vakande Ben till liv och kom ner. Men Thea och Ryan såg jag inte till.
Gjorde ännu en kopp kaffe och lyckades hitta sportkanalerna på tv, Sveriges damer spelade mot Spanien (handboll) så det underhöll mig ett tag, dom vann med 27-19.
Till slut vakande turturduvorna till liv och jag fick äntligen i mig frukost.
Våra planer var som sagt att gå på marknad idag men nu är planen att vi ska börja festa om 2-3 timmar och gå ut ikväl.
Kan bli skoj, tänkte hitta mig min rika man ikväl ;) Han som bor i en enrm herrgård och vill leva resten av sitt liv med mig ;) haha.


Nä nu får det nog bli en dusch snart så att jag får upp värmen i kroppen.
Annars så lär jag bli varm av Minttun vi ska dricka ikväll.
Ses i dimman mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: