Skåningen

Träning, livet och resor.

så himla söta.

Kategori: vardag

Idag höll jag i mitt sista vattegympapass för denna våren.
Fick en orkidé av ett par som är mina stamisar.
Samma par som gav mig en blomma i vintras om ni mins det inlägget?
Dom är bara för gulliga.
Idag sa jag till på jobbet om att jag ska plugga. Så dagen innan midsommar jobbar jag min sista dag på badet.
HUR SJUKT ÄR INTE DET?!
Känns jävligt märkligt för det är inte många veckor kvar.. ihh?!

Men det kommer nog blir kanon detta, att börja plugga det jag alltid velat plugga till. Ska bli skoj som fan men det känns ändå väldigt märkligt.



sött som bara den.
Nu ska den bara överleva i min lägenhet också.

Kommentarer

  • dicken säger:

    Soligt och bara häll lite vatten på den 1-2 ggr i veckan :D då blir den lika fin som min! :D

    2011-05-25 | 22:23:57
  • dicken säger:

    ställ den soligt! häll i nån dl vatten 2 ggr i veckan så kommer den bli skit fin, som mina :D

    2011-05-25 | 22:25:58

Kommentera inlägget här: