Skåningen

Träning, livet och resor.

planerings dag.

Kategori: vardag

Idag kommer Sanna hem från Kalmar.
Det är dax för oss att ge oss ut på jakt efter klänningar till festen som är om 2 veckor eller 3 helger kan man också skriva!!
Så hon och jag har nog en hel del att fixa med idag..
Men det ska bara bli skoj.

Funderar på att bege mig ner på Grappa snart och käka lunch/frukost och planera lite där innan jag åker till Lund och hämtar Sanna.

Det är så sjukt skönt att vara ledig på fredagar, helgen blir så mycket längre då och idag lovade jag mig själv att sova ut läääänge, men jag vakande kl 9.00 först men tvingade mig att ligga kvar till halv 11.
SÅ nu är jag utvilad efter veckans alla träningspass.
Jag har varit flitig som fan denna veckan med min träning.
Igår hade vi löpning med laget 30 minuter, sedan ett BRA handbollspass på 1½ h, sedan gick jag självmant upp på gymmet och körde lite där.
Klappar mig själv på axelen för det.



NU KÖÖÖÖR VI SANNA ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: