Skåningen

Träning, livet och resor.

obeskrivliga!

Kategori: vardag

Jag tror nog fan att jag har världens bästa föräldrar?
TUSEN TUSEN TACK!  ♥
Går inte ens att förklara i ord hur tacksam jag är just nu.
Kan pusta ut ordentligt!

Ikväll är jag HELT jävla själv.
Kvant jobbar till 23.00
Freed är på klassfest i Lund.
Anjé är i Malmö.
Hanna och Steffi är i Gbg.
Är detta ett skämt eller? Hur fan kan alla vara iväg samma kväll? Alla utom jag?
Jag funderar på att gå över till Pinnen som ska ha sin Krogrunda ikväll. Det brukar blir bra drag hemma hos honom.
På tal om krogrunda. IMORGON smäller det för vårens riktigt krogrunda i Eslöv.
Och gissa vem som kommer?
NICLOINE! Bäsra syrran!
Hon älskar nog Eslöv för hon var ju här senast förra helgen på min och Sannas fest.
Men hon och en kompis till henne kör ner från Norrköping imorgon.
SJUKT SKOJ!
Bästa syrran!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: